When he's looking she falls apart

Vilket härligt väder vi har idag, va? Både soligt och plusgrader, och den mesta snön har försvunnit, yay! Blev en timmas promenad runt i Rynningeviken med familjen, trevligt! Var helt sjukt mycket folk ute, alltså verkligen jättemycket. Det var uppenbarligen fler än vi som tyckte att en söndagspromenad skulle sitta fint. Men det gjorde ju ingenting, det fanns plats för alla, inklusive alla hundar som var med. 

När jag kom hem åt jag en mycket god lunch bestående av potatissallad, halloumi och grönsaker. Halloumin blev så jäkla god, skulle kunnat äta hur mycket som helst! Hade kunnat äta det som godis. Åt även väldigt god frukost, lätt vaniljyoghurt med tinade hallon i, muuuuuums!

Nu ska jag snart ta fram cykeln (har inte cyklat sen typ oktober) och åka bort till Maxi. Känns som vi handlar varje dag, men det blir lite så ibland. Men idag ska jag i stort sett bara handla lite tomatsås till min hemlagade pizza (på tortillabrödsbotten), och blodgrapefrukter. Sen blir det väl i och för sig alltid så att man kommer på nåt mer när man väl är där.. Är väl därför vi gör av med så jäkla mycket pengar på mat. Men det får det vara värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0