This time for Africa

Mitt knä har blivit knäppt. Det gör ont i övre ledbandet (om det nu finns nåt som heter så), och där brukar jag inte ha ont. Jag funderar på om det kommer sig av att jag halkade på isen i onsdags och slog i knäet. Vet ej. Ont gör det i alla fall. Är i knäet jag opererat, så jag törs inte gå till doktorn, om detta skulle hålla i sig. Jag fuskade rätt rejält med rehab-träningen efter operationen, så jag får kanske skylla mig själv. Även om detta nu inte är samma fel som jag opererat. I don't know. 

Idag har jag fyndat (eller syndat, beroende på hur man ser det) på Ellos. Hela hösten letade jag efter ett par grå ballerinaskor i mockaimitation, men hittade dem aldrig. Letade som en tok i Tunisien, men när jag väl hittat ett par så passade de inte. Men nu hittade jag dem, för 399 kr hos Ellos! Ganska dyrt för ett par ballerinaskor enligt mig, men med tanke på att jag letat efter dem så länge, kommer använda dem hela våren och även nästa höst, och att jag hade en rabattkod värd 40 % så var det ändå ett befogat köp, tycker jag. Nu blev det bara typ 250 kr eller nåt sånt, och det får det verkligen vara värt. Bara de passar förstås.

Nu är det Let's Dance!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0