Say what?

Hejsi hejsi. Jag är trött efter jobbdag och kör, men jag har ingen lust alls att gå och lägga mig tidigt. Vet inte varför egentligen. Eller jo, det är för att jag inte vill vakna alltför tidigt imorgon. Men vet inte riktigt varför jag inte vill det. Mer än att det är så trist med maten då, att man måste äta mer eftersom man är vaken längre, och då måste jag äta så kalorisnålt som möjligt hela tiden. Eller nåt sånt. Lite svårt att förklara. Men men. Är faktiskt väldigt trött, så finns ju faktiskt ingen rimlig anledning till att jag ska hålla mig vaken bara för att eventuellt sova lite längre imorgon. Det låter ju faktiskt helt befängt. Så det blir väl sängen nu då. Somna till HIMYM. Sova är ju faktiskt väldigt nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0