If I don't try I'll never know

Tjing tjong!

Med tanke på att jag, som vanligt när jag ska upp en ny tid och det är viktigt att jag verkligen kommer upp, sovit rätt oroligt inatt vaknade jag och var förvånadsvärt pigg när alarmet ringde klockan 06:00. Härligt det. 
När Spike och jag gick ut och morgonkissade träffade vi på en snubbe i min ålder, typ Somalier tror jag, ute på gården. Han undrade vad jag gjorde ute så tidigt, och sen frågade han om han fick bjuda ut mig någon dag. Haha, ett litet ragg sådär på morgonkvisten, och den första nånsin som frågat om en dejt sådär. Jag tackade dock nej, av uppenbarliga skäl. Hade dock tackat nej annars också, han var inte min typ, haha! :P

Var alltså och vickade i Hallsberg idag. Har inte varit där på nästan exakt tre månader, och trodde att det skulle vara lite konstigt att komma dit efter så lång tid. Jag är ju rätt obekväm av mig i såna situationer. Men det gick så bra så, kändes som att det var igår, typ. Hade hand om cafét på förmiddagen, och på eftermiddagen fixade vi med att paketera kakor som de ska sälja på Alla hjärtans dag. Soft dag måste jag säga, roligt att vara tillbaka. Nu får vi se om det tar lika lång tid till nästa gång.. :P

På hemvägen passade jag på att hämta Spike. Fick vänta en liten stund, för han var ute på promenad. Han ville absolut inte följa med mig hem sen, utan skulle prompt springa upp till sin kompis. Han satte sig i trappan på samma sätt som han gör när han vägrar gå ut. Lille gubben! <3 Det blir visst lite traumatiskt när man kommer precis sådär i rastningstider, haha. Men sen ville han i alla fall följa med hem.

Nu lagar jag lite mat, och sen bär det iväg till kören!
Kände mig lite business idag på nåt vis. Älskar min kavaj från H&M!

Fick hoppa över uni idag, men passade på att plugga på rasterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0