I see your true colors, and that's why I love you

Ikväll blir det läggdags tidigt, eftersom klockan ringer klockan sex imorgon bitti. Jag vet inte varför det låter så himla tidigt, för halv sju tycker jag inte låter så farligt. Kanske är det snarare så att det känns som att det är väldigt tidigt att ta ett tåg tio över sju.. 
Har i alla fall gjort förberedelser inför imorgon. Jag har valt kläder, fixat iordning smoothien jag ska ha till frukosten, och så har jag även hackat ihop banan, äpple och apelsin toppat med russin till en fruktsallad. Tänker att det är mycket godare och mer tillfredsställande för mig än att äta typ en banan eller ett äpple. Blir lagom med halva lådan innan lunch, och halva efter. Fast i och för sig ska jag stå i cafét hela förmiddagen, och då kanske jag inte hinner äta. Men är å andra sidan mest hungrig på eftermiddagen, så kanske blir hela då istället. Förhoppningen är i alla fall att jag inte ska bli dynghungrig innan jag kommer hem. 
Nu sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0