I hope that you like this

Tjosan.

Grå, ledig dag med lite halsont och huvudvärk = ligga hemma och kolla på film. Har i alla fall gått iväg med Spike, och ska väl hämta honom om någon timma eller så. Hade tänkt gymma idag, men skjuter på det eftersom jag som sagt inte mår hundra idag. Verkar som att jag har en sån här dag en gång i veckan; jag tror jag ska bli sjuk, men så blir det inget mer utav det, bara jag får vila. Så vi kör vilodag idag, och hoppas på att mota även denna sjuka.

Ikväll startar kören igen, kul! Var väldigt länge sen vi hade övning, även om vi haft diverse uppträdanden både före och efter jul. Men nu hoppas jag på lite nya roliga låtar, känner mig väldigt färdig med jullåtar faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0