He fills my heart

Åh, herregud, jag är så vaaarm! Jag tror det betyder att förkylningen är på väg bort. Det kan stämma, för jag har betydligt mindre huvudvärk och halsont nu än jag hade imorse. Göttans! Jag vill bli frisk så att jag kan träna nästa vecka! 

Eftersom jag sov hela eftermiddagen lär jag inte kunna sova än på ett tag. Jag tror jag i alla fall ska göra mig iordning för natten och lägga mig i sängen, sen kan jag kolla på film tills jag blir trött. En Wallander, såklart. Förr kollade jag aldrig på film själv, koncentrerar mig bättre med sällskap, men sådär när det är någon filmserie så kan jag kolla själv. Nu har jag alltså plöjt de "nya" Wallander-filmerna de senaste veckorna. De är bra, jag gillar deckare. Se dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0