En annan sån där lista

1. Ta närmaste bok och slå upp sida 18, rad 4; vad står det där? "Om du har tur alltså. Förmodligen blir du bara sopåkare." - Bingo Rimér, En flickfotografs bekännelser.

2. Sträck ut din vänsterarm så långt du kan; vad rör du vid? Väggen.

3. Vad var det senaste du såg på tv:n? Det är nyheter på tv:n nu.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är! Cirka 22:25. (Var 22:27)

5. Bortsett från datorn, vad hör du nu? Nyheterna.

6. När var du senast utomhus, och vad gjorde du då? Var ute med Spike för ett par timmar sen.

7. Vad hittade du på innan du började svara på den här undersökningen? Läste en massa bloggar. Just nu har jag 22 stycken som jag följer.

8. Vad har du på dig? Svarta sammetsleggings (Cubus), svart linne (Ullared), brun leopardkofta i oversizemodell (Vila).

9. Vad drömde du om inatt? Kommer faktiskt inte ihåg. Brukar oftast komma ihåg drömmar dock.

10. När skrattade du senast? När jag såg reklamen för nästa avsnitt av Solsidan.

11. Vad finns på väggarna där du är nu? Hyllor och tavlor.

12. Har du sett något konstigt på sistone? Njae, det tror jag inte.

13. Vad tycker du om den här utmaningen? Lite annorlunda.

14. Vilken var den senaste film du såg? Någon Wallander.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? Ett fint hus utomlands, och ett här hemma.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till? Oj, vad skulle det vara? Jag är ju ganska öppen av mig..

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, vad skulle det då vara? Alla skulle få vara lyckliga. Det skulle lösa mycket här i världen.

18. Tycker du om att dansa? Ibland.

19 - 20. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? Joel och Julia.

21. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands? Nä, jag tror inte det. Jag vill inte flytta ifrån familjen. Men har alltid velat bo i USA en period.

22. Vad vill du att Gud säger till dig vid pärleporten? Välkommen, det gör inget att du tvivlat på mig!

23. Vilka vill du ska svara på den här undersökningen? Alla som känner sig manade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0