Don't go for second best

Jag är jättesugen på att göra om mitt hår. Längden är jag nöjd med, men vill fortfarande ha lite längre, och jag gillar ju min hårfärg. Men nu har jag sett ut såhär ett bra tag, och jag vill ha nåt nytt! Egentligen skulle jag vilja färga håret i nån snygg nyans, men eftersom det ändå snart är sommar så är det ingen idé. Färgen slits ju sjukt mycket på sommaren, och det är ändå snyggast att vara blond på sommaren. I alla fall är jag det. Så färgningen får vänta till i höst, det är ju då man kör en nystart liksom. Men jag funderar på slingor? Och kanske klippa upp håret lite mer kring ansiktet? Vet dock inte hur jag vill slinga mig, men jag tänker att jag nog konsulterar frisören på plats, de har ju koll. Vill ha något som gör mig snyggare, förstås! Men det blir väl ett senare projekt, först ska ju pengarna rulla in! Kanske i början av mars i alla fall. Ska tänka på saken. ;)

Nu tycker jag att mamma och Marcus kan komma, så att jag får min kebab. Är aaaashungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0