A love so beautiful

Idag har jag jobbat. Jag vet inte vad det var med mig idag, jag var som helt förvirrad. Sjabblade med beställningar, tappade ord och så vidare. Jag var minst sagt lite virrig. Men mådde lite konstigt på eftermiddagen, så kanske berodde på det. Jaja. Vi hade massor att göra, blir så när vi bara är två plus chefen. Men det är ju kul, då går dagen fort!

Har precis kollat på Melodifestivalen. Jag tycker dagens startfält var riktigt bra! Kul att Lorén var med, gillade henne i Idol! Tyckte faktiskt att hennes låt var asbra, fastän jag egentligen inte tycker om den sortens musik. Samma sak med Annielas låt, Elektrisk. Coolt med en sån låt på svenska. Hjälp, har jag börjat gilla klubbmusik? :O Annars tyckte jag att Brolle var helt okej, fast den är nog bättre på radio. Kan dock tänka mig att mamma kommer få dansa en hel del till den ute på dansbanan i vår! Christian Walz var också bra, trodde definitivt han skulle komma till andra chansen minst. Daniel Karlsson (The Moniker, orka använda det namnet..) hade ju en rätt cool låt, fast jag tycker nog att den var sådär. Babsan är ju alltid rolig, men hon/han har ju inget i Melodifestivalen att göra egentligen. Elisabeth Andreassen var bara tråkig (hallå, hon är tant..) och Sanna Nielsen gick väl vidare mest för att hon är folkkär. Fast var väl egentligen inget fel på låten heller, en den var liksom.. tam. Bäst idag var nog Rickards och Maries I'm a barbie girl-tolkning!

Nu ska jag väl slökolla på You, me & Dupree på trean, sen blir det sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0