Tylösand

Idag bär det äntligen av ner till Halmstad för att hälsa på hos Sara och Pontus! Ska bli så himla kul. Jag har sån tur att de är "hemma" den här helgen, så får åka med dem i bilen till Halmstad. Sparar många pengar på det! Men sen får jag åka tåget hem på tisdag kväll, med tre härliga byten med tio minuters marginaler, yeah. Verkar som att det ska vara fint väder imorgon, så jag hoppas att Halmstad visar sig från sin bästa sida. Ska försöka ta en massa kort också, nu när jag faktiskt har nåt att dokumentera i bilder. Hoppas även på en liten visit till Ullared imorgon, ligger bara några mil från Halmstad. Jag tror min lilla mini-semester kommer bli toppen toppen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0