Trötter

Började dagen med ett gympass. Det gick sämst, hade ingen ork alls. Why? Don't know. Det gick bara inte. Men lite blev det i alla fall, och sen ska jag cykla till och från universitetet, så det ger ju också lite motion. Man ska ju mjukstarta efter uppehåll..

Har lektion i eftermiddag, 15:15 - 17:00. Ganska schysst tid ändå, fast det kapar ju hela dagen. Just det, har inte gjort uppgifterna till lektionen, fuck också.. Får väl göra dem nu då..

Idag firar Tommy och jag två-årig förlovningsdag, så ikväll ska vi ut och käka middag. Lutar åt Efesos, de ska vara bra har jag hört! Marcus ska vara hundvakt, så det blir nog bra.

Nehe, men bäst att jag sätter igång och pluggar det jag ska till idag, och sen laga lite lunch. See ya! By the way, här är de få bilder jag tog i Halmstad! Jag vet, jag har varit dålig på att ta kort på sistone..


Mörk bild..


Saras och Pontus inneboende Börje!


Sara på kinesreataurang (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0