The kids are all right

Vaknade inatt med halsont och snor. Great. Sjuk igen. Fast jag har inte blivit sämre, alltid något. Men det är helt klart något på G, så får väl ta det lugnt med träningen resten av veckan. Lovar att det var intervallträningens fel. Känns som att det alltid är så; när jag väl börjar springa eller gör något då jag blir riktigt trött så blir jag sjuk. Det provocerar fram alla baciller. Yeah. Men men, så länge jag inte blir värre än såhär (känner mig helt okej ändå), så tänker jag inte klaga.

Ikväll är det biodags igen! Jennifer och jag ska gå och titta på förhandsvisningen av Going the distance med Drew Barrymore och Justin Long. Hoppas den är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0