The dreams I dream

Det gick jättebra att vara assistent idag! Var bara fyra elever, så det var skönt. Kändes faktiskt väldigt bra, vore väldigt kul att vicka lite mer under hösten. Är ju en himla bra erfarenhet och sådär. Men vi får väl se hur det blir med det.

När jag kom hem däckade jag i soffan direkt, var helt slut. Var väl en blandning av att ha sovit dåligt inatt och att förkylningen kickade in igen. Sov i två timmar, hade lätt kunnat sova mer, men kändes som att två timmar fick räcka. Det är nu två timmar sen jag vaknade, men jag känner mig inte riktigt som människa än. Blah. Skönt att vara helt ledig imorgon, bli frisk ordentligt.

Ikväll är det en massa premiärer på tv. Biggest loser (20:00) på fyran, Ullared (20:00) och Lite sällskap (22:00) på femman. Vet inte riktigt vad jag ska se.. Blir nog Biggest loser i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0