Speaking of the devil

Idag har jag jobbat på Allé en sväng. Vi hade nåt som heter mat och bo, vilket är ungefär som hemkunskap kan man säga. Idag hade vi hand om cafét i vår del av skolan, och gjorde smörgåsar dit. Kul! Jobbade bara till elva idag, och det var bra, för sen började min lektion på universitetet kvart över tolv. Så himla bra att jag bara har lektioner på eftermiddagarna, så jag kan både jobba och plugga ibland. Fast skönast är det förstås om jag bara gör en sak i taget, men ändå.

Skulle egentligen ha gått ut med några tjejer på jobbet (Marieberg) idag, men jag känner att jag verkligen inte orkar. Särskilt som jag ska jobba hela helgen, och även på måndag, och jag brukar ju inte vilja gå ut när jag ska jobba dagen efter, oavsett om jag dricker eller inte. Men så började jag även må illa på eftermiddagen, så jag bestämde mig för att avstå idag. Egentligen har jag lovat mig själv att bli bättre på att följa med ut på krogen, men det var faktiskt nåt i min kropp som sa att just idag var det ingen bra dag, så jag får stanna hemma. Och tvätta.. Och kolla Idol! Kan gå de helger jag är ledig, mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0