September love

Var sådär lagom sugen på att åka till jobbet imorse när regnet öste ner. Ungefär lika sugen som Spike var på att gå ut och kissa. Inte alls alltså. Men jag är i alla fall glad att jag har ett regnställ, behövdes verkligen idag. En annan sak jag är glad för är att inte gick ut igårkväll, för guuuuud vad mycket folk det var på jobbet idag, helt sjukt! Jag förstår inte var de kom ifrån. Är inte detta den fattigaste helgen i månaden för normalt folk? Alltså såna som inte får lön den femtonde.. Tydligen inte, för jag har nog aldrig sett så mycket folk hos oss sen oldschool Restaurangtorget. Var väl på grund av vädret kan jag tro. Jaja, det gick ju bra ändå, och kom hem i tid. Anna och hennes mamma var förresten förbi på jobbet, trevligt! De kom när det äntligen lugnat sig, efter fyra typ, så hann till och med prata lite. (:
Efter denna jobbiga jobbdag tar jag en helkväll i soffan. Det gör väl i och för sig för det mesta, men den här gången känns det verkligen som det enda rätta. Kolla på AFV nu, sen får vi se. Har i alla fall fått i mig trekvarts pizza, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0