Put your hands up

Imorse väcktes jag vid halv sju av att mamma ringde och frågade om jag kunde komma och jobba på Alléskolan idag. Jag nämnde ju det för någon vecka sedan, att jag eventuellt skulle få vicka som klassassistent där, och nu verkar jag behövas. Men är ju sjuk, plus att jag hade lektion idag, så avböjde idag. Men på måndag och torsdag nästa vecka ska jag dit i alla fall, spännande!

Tommy fick gå med Spike till dagis idag, jag ville sova. Somnade om efter telefonsamtalet med mamma, och sov som en stock tills alarmet väckte mig halv elva. Ville sova mer, men det gick ju inte, måste ju till skolan. Inte helt ultimat att gå på krävande lektion när man har snor i hela hjärnan, men eftersom den här kursen bara pågår i fyra veckor och dessutom är ganska svår att plugga till själv så är det viktigt att verkligen gå på alla lektioner, annars blir man screwed. Men det gick ganska bra, har ju som sagt inte feber i alla fall. Men känns verkligen som att jag har snor i hela huvudet, blah. Nässpray, nässpray!

Idag ska jag ligga i soffan hela dagen. Käka lite Ben&Jerrys och sådär. Kurera mig. Måste bli frisk tills på måndag, inte alltför kul att vara sjuk första dagen på nya jobbet. Fräsch tjej, liksom. Men har massa program att titta på, så det blir kanoners.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0