Nu är det fredagsmyyyys!

Jo, nog är det fredagsmys alltid - komplett med OLW-chips! Fan, jag som började mitt nya nyttiga liv den här veckan.. Ahwell, jag kan inte rå för att jag är sjuk och det enda min kropp cravar är chips. Det tar vi igen när jag är frisk, när jag kan fortsätta träna så duktigt som jag faktiskt gjort de senaste veckorna!
Till och med Spike tjockar ikväll - jag skämmer bort honom med salta pinnar, hans favoritsnacks. Är det fredag så är det. Fast han kommer väl bajsa som en tok imorgon istället, men då får han skylla sig själv, så som han hetsäter!
Nog för att det är fotboll ikväll, heja Sverige, men jag är ju en sån där som gillar galor av alla de slag, så jag sitter ju självklart bänkad framför Kristallen. Och kvällens mest värda vinnare var solklart (haha..) Solsidan! De vann årets komediprogram, eller vad kategorin nu hette, och även bästa program och de är ju sååå braaaa! Kul att det kommer en ny säsong!


Mia Skäringer, Felix Herngren, Johan Rheborg och Josephine Bornebusch i bästa Solsidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0