No more drama in my life

Idag har jag jobbat på Allé, kul! Har haft svenska, idrott och matte. Hann smita iväg och klippa till luggen på lunchrasten, goodie. Är så himla kul och lärorikt att jobba på skola, helt klart en bra erfarenhet inför både VFU under utbildningen och inför själva lärarjobbet så småningom. Blir förmodligen lite jobb nästa vecka också, och ska även dit ett par timmar imorgon, yay!

Ska snart gå ut och gå med Spike. Han har lite överskottsenergi de dagar han inte är på dagis, så han behöver verkligen en promenad. Det gör jag också, måste verkligen försöka hålla igång och röra på mig varje dag. Blir lite pilates hemma ikväll också. Gymmet hamnar liksom lite på åt sidan när jag inte kan åka dit direkt på morgonen.

Blir tv hela kvällen; först Idol, sen Kniven mot strupen. Och så ska jag väl försöka kolla ikapp Skånefruar och Kungarna av Tylösand nån gång också, fastän inget av dessa program egentligen är nåt att ha. Vill bara se det ändå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0