Myskväll

Har haft en riktig myskväll framför tv:n / playkanaler. Nästan direkt efter att jag kommit hem från skolan lagade vi mat, kött och pommes, och kollade på How I met your mother. Sen kollade jag ikapp de två första avsnitten av Superstars, och började även kolla på förra veckans Kungarna av Tylösand. Tyckte första avsnittet var helt horribelt, men kan ändå inte låta bli att titta. Man vill ju se vad för slags galenskaper de hittar på härnäst liksom. Även om de verkar vara sjuka i huvudet allihopa.. Sen var det i alla fall Idol, bästa! Älskar uttagningarna, det är så spännande! Vill aldrig att programmet ska ta slut, tur att det inte bara är en gång i veckan, skulle aldrig stå ut med att vänta! Sen var det säsongspremiär av Berg flyttar in. Var hos Gunde Svan ikväll, han är så himla go! Och älskar verkligen Carina Berg, henne skulle man villa ha som kompis. Sen var det premiär för Välkommen åter, en ny humorserie med Sveriges kvinnliga komikerelit. Var väl inte så jättebra sådär, ganska fjantigt, men vissa karaktärer var himla roliga, som till exempel Sissela Kyle som receptionist. Sen kollade jag klart på Kungarna av Tylösand, och så kollade jag på kvällens avsnitt av Superstars. Går ju samtidigt som Idol, så då får man kolla i efterhand. Hann inte se kvällens Kungarna av Tylösand, och inte heller Skånefruar (ytterligare ett program som egentligen inte är särskilt bra, men som jag kollar på ändå), så det får jag kolla på imorgon.. Ja, gud, vilket liv. Åt chokladpudding till, så gott!


Anders Bagge, Laila Bagge och Andreas Carlsson i Idoljuryn.


Renée Nyberg och Ola Wenström leder Superstars


Carina Berg, en av Sveriges bästa tv-profiler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0