Module

Ååååh, vad det var skönt med sovmorgon imorse! Vaknade till en sväng när Tommy gick till dagis med Spike, men somnade snabbt om och vaknade sedan vid tiotiden, pigg och utvilad! Tog ett bad, käkade lite frukost och gick sen til bussen. Internet krånglade i förmiddags, så kunde inte kolla mitt schema, men trodde jag började kvart över tolv. Som tur var kollade jag schemat i mobilen på bussen, och såg då att jag inte skulle börja förrän kvart över två, så fick hoppa av vid resecentrum. Irriterande, men tur att jag inte åkt ända till skolan i alla fall. Nu fick jag ju lite mer tid innan skolan, så passade på att åka till Maxi och handla lite. Sen hem och äta en lätt lunch, och sen till skolan, i rätt tid den här gången.. Tråklektion i akademiskt skrivande, sen bussen hemåt. Hoppade av lite tidigare för att hämta Spajjan från dagis. Hem och slappat en liten stund, sen börja laga mat. Ikväll blir det torskfilé i ugn med potatis. Har aldrig provat att göra detta förr, så det ska bli spännande att se vad det smakar. Lade fisken på en bädd av purjolök och paprikaringar, och så lite matlagningsgrädde på det. Hoppas det blir gott! Börjar bli lite stressad över maten nu, för ska snart åka iväg till kören. Får nog stressa i mig maten. Bläh. Börjar bli förkyld igen, känns det som. Inte bra! Ska ju på körresa i helgen, då passar det sig ju rakt inte att bli sjuk! Hoppas det är falskt alarm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0