Men jag lever ändå

Har nu varit på min första träff på sångverkstaden. Var hur kul som helst, och inte alls som sånglektionera i ettan, fast på ett bra sätt. Hade förväntat mig att alla skulle sjunga en låt var och att man i stort sett bara skulle sitta och lyssna, men istället så sjöng vi först låtar tillsammans, och sen fick man chansen att sjunga en vers eller liknande själv. Perfekt! Jag sjöng två gånger, gick jättebra, var knappt nervös. Är mest därför jag vill gå på detta, för att öva på att sjunga inför andra. Och för att jag vill sjunga så mycket som möjligt också såklart. Kul var det i alla fall, så nu vet jag vad jag ska göra på måndagkvällar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0