Learn how to love and forget how to hate

Idag tyckte Spike att vi skulle gå till dagis tidigt, så redan klockan sju väckte han mig. Fast okej, han fattade ju inte att vi skulle till dagis, det förstår han ju först när vi börjar närma oss Lövstahallen. Men ändå. Skulle han ut då skulle vi även gå iväg till dagis då. Fortfarande förkyld, men mest bara snor i bihålorna och lite lätt huvudvärk, så det var skönt att komma ut i kylan imorse, uppfriskande. Så länge jag inte har feber eller ont i halsen kan jag ju i alla fall gå ut på promenad, måste ju försöka hålla igång nu när jag kommit igång så duktigt.

När jag kom hem däckade jag i soffan och sov till klockan elva. Kollade sen på Lite sällskap, gjorde klart läxan tills imorgon, och sen åkte jag och handlade. Kunde inte motstå stövletterna i inlägget nedan, kommer förmoldigen gå i dem hela hösten och vintern, passar ju till allt! Förutom mysbyxor, hehe..

Ska snart göra lite lunch, och sen slappa en stund tills jag ska gå och hämta monstret. Kärleksmonstret. Får förmodligen gå själv, för jag har självklart smittat Tommy. Det är så det är att vara sambos. Sen ikväll är det kör, wohooo! Sjunger väl dock sådär med förkylningen, men ändå. Missar Idol, men det kan jag ju kolla på när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0