Kom var mitt centrum

Gud, vilken fantastiskt rolig helg vi har haft i Varnhem. Världens minsta ställe, världens minsta kyrka med sjuttiotalsinredning (vilket känns väldigt frikyrkligt på nåt vis), med världens goaste människor. Vi har sjungit, lekt, lagat mat, fikat och pratat i massor, och allt har bara varit så himla bra. Avslutade helgen med gospelsgudstjänst nu på kvällen, och det gick jättebra. Vi är faktiskt grymma, screw Joybells liksom. Längtar till nästa övning, då vi ska börja med julsånger..
Synd att jag inte fick med mig min kamera, var lite för dåligt väder för att kunna ta bra bilder med iPhonen. Men nån bild kommer väl upp i alla fall!
Nu ska jag snart sova, det är helt sjukt vad trött jag har varit den här helgen. Och inte bara jag, ALLA har varit jättetrötta. Det är tydligen jobbigt att sjunga och vara social..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0