Jag har bara regn hos mig

Men gud vad sugen man blir på att gå till jobbet idag då.. Not! Hatar när det är såhär grått ute. Regnet i sig har jag inget emot, men just det gråa gillar jag inte. Av nån anledning. Föredrar helt klart när det spöregnar och snarare är svart ute, det brukar åtminstone kännas friskt och fräscht. Detta känns mest som en fuktig tvättsvamp. Nää, usch. Tur att jag ändå tänkt åka buss ända hemifrån idag, slipper åtminstone cykla i eländet.
Annars då? Jovars. Vaknade tidigt av mig själv, klockan var inte ens halv nio. Har gått upp tidigt nästan hela veckan, så kroppen börjar väl vänja sig. Men alltid skönt att komma upp tidigare än planerat, då kan man verkligen ta det lugnt. Idag passade jag på att ta mig ett bad, och nu har jag mer än en timma kvar på mig att göra något kul innan jag ska till bussen. Blir till att se klart sista avsnittet på senaste säsongen av Top Model. Vetja vad man ska kolla på efter detta? Hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0