Imorse vaknade jag strax innan klockan rin...

Imorse vaknade jag strax innan klockan ringde, och så gick jag med Spike till dagis. Älskar dessa morgonpromenader, man vaknar till så bra. Fast det spelade i och för sig ingen roll idag, för jag gick ändå och la mig igen när jag kom hem. Hann sova precis tillräckligt länge för att vara aptrött när klockan ringde igen. Snoozade till och med, det gör jag aldrig! Men men. Sen iväg till skolan en sväng, och nu på väg hem igen. Ska käka lite lunch, och sen städa. Ikväll kommer mamma och Marcus hit. De har blivit utkickade av pappa, som ska ha vinprovning med jobbet hemma hos dem, så då får de va hos oss och äta tacos och kolla på Idol. Trevligt! Ska även tvätta då, trevlig värd jag är va? Hehe. Blir nog bra! Har förresten fått all ledighet från cafét beviljad, plus att jag får jobba en annan helg istället, så det känns bra! Och så fick jag godkänt på sommarkursen, yay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0