Hush, little baby

Har kollat på Idol, såklart. Grym kväll, tjejerna regerade! Jättesvårt att säga vilka som går vidare.. Min personliga tjejfavorit är Alice, men vet inte riktigt vad jag tycker om kvällens framträdande. Speciellt är det enda jag kan komma på. Och Elin var bra, men har dålgit engelskt uttal, vilket är ett big no no. Och Sassa var grym, men har dock svårt att se henne sjunga nåt annat än just rock, och det kommer nog inte hålla i längden i så fall. Killarna har jag inte så mycket att säga om. Var varken bra eller dåliga, men jag gillar ju Björn. Fast jag tror det är mest för att han är så jäkla cool och snygg.. Jaja, vi får se vad som händer senare ikväll!

På tal om tv så såg jag idag att Bonde söker fru börjar nästa vecka, lycka! Går så mycket bra på tv nu för tiden så jag vet inte vad. Och nästa vecka börjar även Desperate housewives och Cougar town på femman, yay! Fast jag är ju en sån där som inte orkar vänta på avsnitt, så jag har redan laddat ner båda. Har faktiskt redan kollat på Cougar town, men sparar nog Desperate tills imorgon. Nu ska jag istället kolla på Superstars!



Welcome to Wisteria Lane and Cougar town!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0