Happy birthday to you

Fy, vilken slö dag detta blivit. Vaknade klockan nio imorse, men Tommy tyckte att vi skulle somna om till Vänner, så det gjorde vi. Följaktligen kom jag inte upp ur sängen förrän klockan tolv, vilket är extremt sent för att vara jag. Men är ju helt ledig idag, så spelar ju egentligen ingen roll.

Tommy fyller år idag, så "imorse" fick han presenter av mig; fina kalsonger från Ullared. Sen har han även fått pengar att köpa en datapryl, men eftersom jag inte fattar vad det är så får han köpa den själv. Ikväll ska vi i alla fall äta smörgåstårta, om vi får tag i någon. Mys!

Har både kört pilates och varit på en promenad idag, ganska bra gjort ändå för att ha kommit upp så sent. Snart blir det lite lunch, fläskpannkaka, och så hade jag planerat att städa idag. Om jag orkar, hehe.. Annars ingenting, bara slappa. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0