Hang with me

Alltså gud, vilken segdag. Det är inte bra det här alltså. Jag är så himla oproduktiv ibland. Gick upp med Spike vid åtta imorse, men han ville absolut inte gå till dagis. Tommy fick bokstavligt putta honom ur sängen, han tvärvägrade. Morgontrött kille! Till och med dagis sa att han var lugnare än vanligt när han kom, haha. Men han har nog vaknat till och är lika dampig som vanligt när jag hämtar honom sen!
I alla fall så gick jag hem igen och åt frukost, och sen somnade jag om i soffan. Big mistake! Väcktes av mamma klockan elva och var så in i bängen trött! Sen dess har det inte hänt ett jota, mer än att jag tittat på Skånefruar och gjort pannkakor till lunch. Nu är liksom klockan snart tre, känns som hela dagen försvunit. Fast egentligen så gör det ingenting, eftersom jag inte har nånting inbokat idag, och inte behöver jag plugga särskilt mycket heller. Har visserligen tenta på måndag, men den känns rätt lugn ändå. Gör väl lite övningar senare.
Vackert och klart väder idag, så när jag hämtar Spiken lite senare ska vi gå på en lite längre promenad, inte bara direkt hem. Det kan han behöva efter att ha varit på dagis, så han varvar ner lite.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej, allt bra med dig idag? :)

2010-09-28 @ 14:51:30
URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kikar in.. Ska du göra något kul idag? :)

2010-09-28 @ 15:22:48
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0