Guess what? I'm not a robot!

Tja tja. Godmorgon. Trodde faktiskt nästan att jag försovit mig imorse, för jag vaknade till en stund och var utvilad någon gång på morgonkvisten. Men sen somnade jag om, och väcktes senare av väckarklockan, precis som det var tänkt. Men ändå utvilad! Vädret har säkert ett eller annat finger med i spelet. Som jag har sagt många gånger förut vaknar jag hundra gånger piggare om det är sol ute än när det är grått och äckligt. Det är verkligen så. Så vi får väl hoppas att detta fantastiska väder håller i sig!

Ska snart iväg till skolan och ha föreläsning i akademiskt skrivande. Vill inte! Har bara haft en lektion i detta ämne, men hatar det redan. Så himla tråkigt. Jag är redan duktig på att skriva, jag behöver inte göra täntiga övningar i hur man gör mindmaps.. Men man måste ju gå.. Sen har vi information om vad man ska läsa i vår. Fast jag vet redan. Antingen kan man börja läsa en ny inriktning, sitt andra ämne, eller så läser man pedagogik B. Jag tar det sistnämnda. Vill läsa klart engelskan innan jag börjar med svenskan, och vill heller inte spara all pedagogik till sist. Fast ser inte direkt fram emot det. Har varit så bortskämd under engelskan, massa ledigt och nästan inget att plugga. Pedagogiken är typ rena motsatsen. Men jag har i alla fall hört att B är mycket roligare än A, så jag hoppas på att det stämmer..

Annars händer det inget speciellt idag. Ska väl fortsätta plugga inför tentan. Och eftersom vädret är så fint ska jag naturligtvis gå ut med Spike. Har gjort en deal med mig själv att jag måste gå ut på promenad varje dag som det är fint väder, oavsett om jag vill eller inte. Men oftast vill jag ju, hösten är ju så fin såna här dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0