Don't stop believing

Vad skönt det var att sova ut imorse, efter en helg med konstant trötthet. Kände mig riktigt utvilad när jag vaknade imorse, så passade på att åka till gymmet. Har varit dåligt med det på sistone, har inte haft tid och så har kroppen varit i ofas. Men idag gick det jättebra, skönt! Hade massa bra musik i öronen, hjälpte massor.

Ikväll ska jag och Mirjam prova på sångverkstaden på universitetet. Det är som att ha sånglektion i masterclass, alltså tillsammans med en massa andra. Solosång i grupp helt enkelt, som jag hade första året på estet. Blir nog kul! Hoppas rösten håller bara, den blev lite sliten under helgen. Men man kanske inte måste ställa sig och sjunga framför alla just idag om man inte vill. Har ju ingen låt förberedd så.. Men kul ska det bli!

Nu ska jag lägga mig i badet, sen blir det lunch, och sen handling på Maxi. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0