Don't call my name

Lugn dag på jobbet idag, raka motsatsen mot gårdagen. Såpass lugnt att man hann känna av sötsuget som kommer av att jobba bland idel bakelser, tårtor och annat fikabröd. Med motiveringen "man måste ju veta hur allt smakar" så högg jag idag in på vår nya cheesecake med pecannötter. Den var helt gudomligt god! Till och med ännu godare än den vi hade förut. Oh. My. Gooooood! Tur att jag inte ska dit på några veckor nu, hade nog gått illa annars..

Var och röstade direkt efter jobbet. Röstade på moster såklart! Är faktiskt riktigt spänd över hur resultatet blir.. Fast jag orkar inte sitta och kolla på valvakan, ska upp tidigt och jobba i Hallsberg imorgon. Men jag hoppas, hoppas, HOPPAS att det går vägen, och att vi får en ny regering! Solidaritet framför egoism. Så, nu har jag uttalat mig lite politiskt. Sådärja.

Nu ska jag äta lite kvällsmat, blir väl toast som vanligt på söndagar, och sen blir det väl lite tv eller så. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0