Debatt

Nä, jag är verkligen inte särskilt insatt i politik. Borde kanske vara det, och det är ju faktiskt intressant, men det har bara inte blivit så. Har knappt vetat hur de olika partierna står sig i de olika valfrågorna, vilket har gjort det väldigt svårt att bestämma vilket parti som ska få min röst på söndag. Därför passar jag idag på att uppdatera mig lite i politikens värld. Har kollat på gårdagens utfrågning av de rödgröna, och tittar nu på debatten på fyran. Känner verkligen att jag fått mycket mer kött på benen nu. Har väl alltid vetat ungefär vart mina sympatier ligger, men det blev helt klart tydligare idag, och jag är nu säker på hur jag ska rösta i valet. Sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0