Confutatis maledictis

Idag hade jag terminens första riktiga lektion, i språkstruktur. Alltså grammatik och sånt. Det var kul! Fast det är ju mycket korvstoppning alltså, det gäller att vara på alerten. Man sitter lite i skiten om man missar en lektion, om man säger så. Detta är ju en B-kurs, så man kan ju tro att det ska vara svårare än A-kursen, men tydligen så ska den här kursen mest vara repetition av A-kursen, så det är ju bra. Dumt bara att jag inte sparade häftena från i våras.. Hade kommit till god användning nu. Men men.

Innan universitetet åkte jag till H&M och utnyttjade min rabattkupong. Det blev en stor stickad randig tröja, ett par grå shorts samt ett vanligt svart linnel. Yeah! Älskar tröjan, enormt skön och höstig. Känns som jag mer eller mindre kommer bo i den i höst.

Nu ska jag faktiskt, tro det eller ej, ge mig ut och springa en stund. Hatar att jogga, så det blir intervaller, att kuta är nice. Har noll kondis, så kommer nog dö, men man måste ju börja nånstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0