Äntligen hemma

OMG, I'm home. At last. Shit, jag är imponerad över att det faktiskt gick ihop sig, trots att vi var en halvtimma försenade. Tågen väntade tydligen in varandra. Fast det var faktiskt några som missade sin anslutning i Eskilstuna, varifrån jag tog mitt sista tåg. Men jag hade tur, Örebrotåget var också försenat. Himla flyt alltså. Var på ett sätt ganska skönt att ha flera byten, så att turen bröts av några gånger, blir ju så tradigt att bara sitta där och glo liksom. Men men. Nu är jag hemma i alla fall, skönt! Tommy och Spike kom och mötte mig vid tåget, så promenerade vi hem. De fick sina presenter när vi kom hem. Tommy fick två bigback med nötcreme, och Spike fick en gosedjurssköldpadda. Båda blev mycket nöjda! Jag blev också nöjd, för jag fick tillbaka pengar från Telia, hade visst betalat en faktura två gånger. Sweet! Och nu borde lönen ha trillat in.. Kollar den sen.
Nä, nu blir det sovas, så jag kommer upp i tid imorgon så jag kan åka till gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0