You're my last wish

Kändes ganska lätt att komma upp imorse, trots att jag på senare tid nästintill blivit sömnknarkare. Gick med Spike till dagis, sen hem och åt frukost, och sen iväg till gymmet. Gick bra idag, jag kände mig taggad. Hoppas på en lätt träningsvärk imorgon, haha. Bara då man vet att det tagit med säkerhet.. Eller? Typ.

Hela eftermiddagen ska jag ägna åt storstädning av lägenheten. Ska till och med putsa fönstrena. Åtminstine de mot balkongen, där idioterna, vilka de nu var, kastade ägg och apelsiner av någon konstig anledning. De andra fönstrena vet jag inte om jag orkar ta, men de skulle också behöva få sig en omgång.. Vi får se. Balkongen prioriteras först! Har ju en massa annat och städa också, och så skulle jag vilja hinna baka chokladbollar. Ja, alltså, Tommys familj kommer hit för att fira hans födelsedag i efterskott imorgon, så måste ju vara städat. Blöh. Jaja, jag tänker i alla fall inte städa själv, för det är inte min familj, och det är inte jag som ska firas, så Tommy får allt ta och städa han också. Inte för att jag brukar få göra det själv, men ändå.

Innan det är dags för kören ikväll ska jag och Anna träffas och fika på Java en stund. Det blir säkert trevligt! Är alldeles för sällan vi ses..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0