Your love is all too magnetic and it's taken over me

Imorse hade jag tänkt åka till gymmet, eftersom jag inte haft tid med det så mycket den här veckan. Tog bussen upp till Resecentrum där jag hämtade min cykel. Jag ställde den där när jag skulle åka till Hallsberg, men eftersom jag hade Spike med mig hem fick jag inte med mig den hem. I alla fall så åkte jag sen till Friskis, men tror du att det var öppet eller? Nää. Friskis måste vara enda gymmet i världen som öppnar klockan elva på en söndag. Och typ klockan nio alla andra dagar. Tänk de som vill träna innan jobbet då? Va? Dålig stil. Men egentligen gjorde det inget, för jag hade ändå glömt mina hörlurar, så skulle förmodligen inte palla så mycket i alla fall. Åkte hem igen och körde lite pilates en sväng, och sen blev det en riktig långtur med Spike. Var ute i en timma och fyrtio minuter, det var så otroligt skönt! Gick en sväng i Varbergaskogen, kom sen ut i Björkhaga, gick över en åker, sen Vivalla via Mellringe, och så skogen mellan Hjärsta och Vivalla hem. Gött vare! Tror joggingdojjorna gjorde susen. Och att det var så skönt väder. Och kanske även att jag gick en sträcka jag aldrig gått förut. Gick bara dit stigarna förde mig, typ. Nice var det!

Nu ska jag laga lite lunch, och sen blir det plugg hela dagen, tenta imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0