You made me look like a fool

Usch, vad det är grått och trist ute idag. Typisk trött-dag, så det är tur att jag inte ska till skolan eller jobbet idag. Ska försöka fortsätta skriva på min B-uppsats. Ska ha skrivit hälften (fem sidor) till på tisdag, och lyckades faktiskt komma upp i det sidantalet igår, men känner att det väl är lika bra att köra på när jag ändå kommit igång. Resten ska ju skrivas nån gång också.
Annars är det inte så mycket idag, förutom att jag ska vara barnvakt åt Casper i eftermiddag/kväll. Blir väl lite plugg där också, tar med mig datorn. Fast det är i och för sig bra på tv ikväll.. Jaja, tanken är god i alla fall!
Blir väl en promenix med lillen sen också, dagens träning. Hoppas jag kan hålla mig frisk ett tag nu, så jag verkligen kan få in rutin på träningen! Ska till gymmet imorgon igen, hoppas jag klarar av att springa lite då också. Gäller att se till att stretcha ordentligt varje dag, så inte benen blir stumma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0