You are good all the time

Jisses, vad jag var trött och seg i förmiddags. Trodde jag skulle somna på jobbet. Piggnade dock till efter lunch.
Trodde det skulle bli en jobbig dag, eftersom den blev så lång med både jobb och skola. Framför allt trodde jag att lingvistiken skulle bli ett helsike. Men det gick faktiskt jättebra. Eftersom jag inte skulle hinna vara med på sista lektonen i Hallsberg så kom jag iväg såpass tidigt att jag hann hem en halvtimma och lämna cykeln och äta några mackor innan jag for vidare till uni. Lektionen gick jättefort, och jag förstod det mesta, så detta var en barnlek i jämförelse med förra veckan.
Dock kommer det nog bli rätt jobbigt den här veckan ändå, trots att jag hade en väldigt bra dag idag. Blev tillfrågad att jobba även imorgon, så nu blir det jobb på Allé tisdag, torsdag och fredag, och sen jobba på Marieberg hela helgen. När jag ska hinna/orka plugga har jag ingen aning om. Försöker utnyttja rasterna i Hallsberg när jag kan, finns inte så mycket annat att göra där ändå så. Men jag jobbar bra under press, så jag ska nog få in lingvistikuppgiften i tid, joråsåatt. Och ha fått feedback på min outline till B-uppsatsen, och den var väldigt positiv, så nu är det bara att köra på med den. Sweet.
Men ja, nu när det är mycket jobb och grejer tänker jag bara slappa på kvällarna, för annars är jag trött på jobbet och det vill jag ju inte. I och för sig brukar jag alltid lata mig på kvällarna, men ändå. Eller lata mig, jag måste ju passa på att plugga då också, men ändå. Har inte tid för en massa andra grejer. Fast imorgon är det kör, wehey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0