What defines us?

Blöh, död åt snor och slem! Har ont i hela huvudet, och andningen känns seg. Kuljul. Alvedon, nässpray och sinova för fulla muggar. Mitt på dagen är snoret nästan borta, men på morgnarna och kvällarna är det där igen, med råge. Fyfyfy. Tur att jag är ledig hela veckan, så jag kan vila upp mig ordentligt.

Idag är jag helt själv hemma; Spike är på dagis, och Tommy är i skolan. Ja, han började den här veckan, rörnätsteknikerutbildningen i Hallsberg. I alla fall så utnyttjar jag denna ensamtid till att plugga. Har en outline till en uppsats som ska in idag, och jag har inte ens börjat. Bra jobbat.. Ska väl också passa på att göra lite anteckningar från lingvistikboken, så man eventuellt kan förstå lite mer. Ja, och kanske fortsätta lite med mitt självständiga arbete. Massa plugg helt enkelt, men jag gillar't. Är så lite jag fått plugga i höst, så kan lika gärna passa på nu..

Ikväll ska jag vara barnvakt åt Casper igen, typ 16:30 - 23:00. Mys! Blir lite mer vakentid den här gången. Kanske kan passa på att gå på promenad, eller ta en tur till Stadsparken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0