Värt

Vad ovärt det var att åka till Tullängen idag. Jag trodde det var riktigt Öppet hus, men det var visst bara nån slags information/öppet hus för eleverna på det tekniska programmet, inför deras val av inriktning typ. Och Marcus var inte ens där, han hade glömt att mamma sagt att vi skulle komma dit. Jaja. Fick se mammas jobb först i alla fall..

De ringde från Allé nu igen, och ville att jag ska jobba imorgon. Hade de bara ringt nån timma tidigare, eller för all del frågat när de ringde imorse, så hade jag nog kunnat fixa så att Spike får gå på dagis imorgon, men nu gick det inte. Men är ju inte heller helt frisk än, så det var kanske lika bra. Men ska dit på fredag i alla fall, då är ju Spiken på dagis. Och så spikade vi torsdag och fredag nästa vecka också, så det blir ju bra. Alltid bra att få jobba! Men stör mig enormt på att jag måste tacka nej till att jobba bara för att jag inte har nånstans att lämna hunden.. Känns lite töntigt sådär. Nu kunde jag ju i och för sig även skylla på sjukdom, men ändå. Jaja, det var en engångsföreteelse. Typ. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0