The timing isn't perfect

Ja men guuuuud vad peppande det känns att gå till jobbet imorgon, med halsont, snuva och feber. Kanoners alltså. Men inte mycket att göra åt. Så länge jag tar mig ur sängen och kan knarka alvedon så ska jag nog kunna pallra mig dit och göra lite nytta. Åtminstone tills det lugnar ner sig såpass att jag kan gå hem. Så kanske jag kan få vara ledig på söndag. Är liksom ingen idé att ringa och sjukanmäla sig imorgon, funkar inte riktigt så. Inte så himla lätt att få in extra folk med kort varsel, så man får faktiskt gå dit en stund i alla fall. Aja. Det går nog bra, är inte helt död ännu. Om jag går och lägger mig efter Idol är jag i alla fall så pigg jag kan var imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0