Thanks for loving me, 'cause you're doing it perfectly

Sen uppdatering idag! Har inte så mycket att säga egentligen, men ändå.

Var ett himla snöoväder imorse när jag skulle till jobbet, så jag var klok nog att lämna cykeln hemma och åka buss hela vägen. Gick som vanligt en sväng och kollade i butiker innan jag började, finns så mycket fina grejer, både kläder och inredning och annat smått och gott! Men ingen shopping för mig inte, för jag är pank. I alla fall i cirkus 72 minuter till, hehe, sen kommer CSN! Betala massa räkningar imorgon, kuljul.. Jaja. Massa folk på jobbet idag igen, men idag var vi i alla fall en extra personal, så det gick ju bra. Kom till och med iväg i tid.

Kvällen har spenderats framför Ensam mamma söker, och sen veckans avsnitt Desperate Housewives. Tog med mig lite cheesecake från jobbet, så det mumsade jag på. Och så beställde vi hem mat från Solbaren. Men min kebab var inget god. Visst är det irriterande när man väntat på att få sig något riktigt gott, och så är det inget gott sen när man väl får det? Ogilla!

Tar en ganska tidig kväll idag, för vill vakna någorlunda i tid imorgon bitti, dock utan att ställa klockan. Har lite att läsa till morgondagens lektion, och så vill jag komma igång och skriva på mitt självständiga arbete (B-uppsatsen). Ska ha skrivit hälften, fem sidor, till nästa tisdag, och har bara skrivit två, så gäller att sätta igång.

Godnatt mina vänner! Nu ska jag somna till mina andra Vänner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0