Sweetness

Har haft en himla bra dag. Supersoft dag i Hallsberg (bakat hallongrottor och haft musik), klippt luggen, och haft världens bästa förfest här hemma! Som jag sa imorse så blir jag hemma ikväll, men det är alltid kul med förfest, även om jag är nykter. Vi har verkligen haft skitkul. Var jag, Tommy, Hannes, Carin och Stefan, och så Amanda (som vi känner genom Carin), plus Amandas två kompisar Peter och Petra som var supertrevliga. Verkligen en toppenkväll. Spike charmade förstås alla. Vi tjejer ville se på Idol, och det fick vi, men tror inte jag hörde en enda låt ordentligt. Men är inget big fan av Beatles ändå, så det gjorde inget. Synd att Alice hoppade av igår, men kul att Minnah fick en andra chans, och hon klarade sig ju ikväll. Trist att Linda åkte ut, men så är det.
Passar på att få sova ordentligt inatt, så blir sängen nu. Kolla lite på Vänner innan jag somnar! Jobb på Marieberg imorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0