Sing hallelujah

Idag har jag varit på Öppet hus på Alléskolan en sväng. Bara för skojs skull liksom. Hade tänkt åka tåg, men det var försenat så fick sega mig dit med buss istället. Självklart hade jag varken med mig bok eller hörlurar till musiken, så segt var det allt. Men kom fram till sist i alla fall. Var nästan inga elever från särskolan där, det var trist. Men några var det i alla fall. Några hade loppis, och sålde ut gosedjur för tio kronor styck, så idag fick Spike en apa och en nalle. De blev succé förstås.
Följde med mamma hem till Adolfsberg, käkade lite lunch och hämtade lillen som sovit över. Sen tog vi bussen till stan och gick från Konserthuset. Tommy har varit på dop, så vi var själva hemma en stund för ovanlighetens skull. Var trött som vanligt, så sov ett par timmar. Skönt.
Nu har vi käkat lite kvällsmat och tittat på AFV, och strax ska vi kolla på film; Get him to the greek!


Jonah Hill och Russel Brand i Get him to the greek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0