Kors i taket

Ojojoj, nu ska ni få höra något sensationellt! Redo? Jag fick sjukanmäla mig från jobbet idag! De är ju nästan så man blir lite rörd. Nu blev väl kanske inte chefen så himla glad, men nu ringde jag ju så tidigt att de i alla fall har chans att få tag i någon annan (inte för att det finns så många att välja på, vi är ju typ bara fem som jobbar..), och så får jag jobba imorgon istället. Sounds fair to me. Förhoppningsvis är jag ju lite bättre till imorgon, och på söndagar är det sällan lika stressigt som på lördagar, så det ska nog gå bra. Skönt att få vara hemma och vila upp mig idag i alla fall. Hade jag jobbat hade jag garanterat blivit sjukare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0