Ja, se det snöar

Hmm, det måste ha snöat en massa inatt, för när jag gick ut med Spike nyss så låg en massa snö på marken. Eller, ja, massa är det väl inte, men det är i alla fall vitt! Jag är kluven. Jag gillar snö, men det känns banne mig för tidigt. Snön ska bara finnas till för att julstämning ska infinna sig, och det är banne mig inte jul i oktober. Eller får man börja lyssna på julmusik nu..?

Ska iväg och jobba några timmar idag igen, blir väl café och musik som vanligt, hoppas jag. Sen ska jag äntligen klippa den förbaskade luggen, blir nog lite ändring på den också, skulle jag tro. Sen hemåt och handla till kvällens tacopaj, och sen får vi se vad som händer. Hannes och Carin är i Örebro i helgen, så de vill att vi går ut, men eftersom jag dels precis blivit frisk, dels har jobbat hela veckan, och dels ska jobba hela helgen så tänker inte jag följa med. Dessutom har vi ingen hundvakt. Men de får gärna komma hit och förfesta, men krogen blir det i alla fall inte. Men vi får se. Anna ska försöka komma över också, bidde ingen promenad igår. Vi får helt enkelt se vad det blir av denna dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0