I'll keep dancing on my own

Mycket trevligt med 40-årskalas igår! Massa god mat, och så var mitt lilla kusinbarn Elwira där, och jag hade inte sett henne sen typ i julas, så hon hade blivit jättestor och världens charmtroll! Sen lyckades mamma övertala mig att följa med på personalfest, så då bar det av till Hallsberg på kvällen. Riktigt kul där också, himla bra gäng jag jobbar med! Men blev sjukt trött när vi åkte hem vid halv ett på natten, däckade som en gris i bilen och la mig och sov direkt när jag kom hem, utan att ens ta bort sminket. Men trots att jag ändå fick sova åtta timmar inatt var jag astrött när jag väcktes klockan tio imorse och skulle till jobbet. Gah. Kände mig nästan bakfull, trots att det enda jag drack igår var ett halvt glas champagne. Men det gick bra att jobba, chefen var ledig, och det är ju alltid soft. Mycket folk dock, men ändå inte så mycket som det kunde ha varit, med tanke på att det är lönehelg. Men nog fick vi slita alltid. Hade nog missat bussen idag med, men det spelade ingen roll, för jag fick skjuts hem av en ny tjej på jobbet. Schyrre!

Nu kommer snart Hannes, Carin och Stefan hit och myser. Vet inte vad vi ska hitta på. Var egentligen inte meningen att vi skulle vara här, men nu blir det så. Får väl skicka hem dem när jag blir trött, eller sova i soffan om vi kollar på film, hehe. Det löser sig.

Glöm inte att ställa tillbaka klockan inatt hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0