First rule of table dancing

Blöööh, jag trodde att jag började bli frisk, men icke! Började må dåligt när jag var på jobbet, och hela dagen har det känts som att det typ bubblar i bihålorna. Not good! Tyvärr hann jag inte till vårdcentralen imorgon, så får förmodligen ringa till jouren imorgon. Eller ringa på måndag, beroende på hur jag mår. Jäkligt irriterande i alla fall!

Har alltså jobbat idag. Trodde jag skulle frysa ihjäl när jag cyklade till tåget, helt sjukt kallt! Typ tre minus, det är man inte van vid! Börjar bli dags att ta fram vinterjackan, big time.
Har stått i cafét och haft musik idag. Fredagar är jäkligt softa faktiskt, me likey. Känns som väldigt lättförtjänta pengar! Alltid bra, alltid bra. Ska förresten bli spännande att se vad jag får för lön därifrån sen..
På lunchrasten tog jag mig en sväng in på Lindex. Köpte en kompaktfoundation som jag tror kommer bli kanon, och så rouge på stick som jag vet är bra. Sen gick jag även in på cafét/inredningsbutiken God smak, och där köpte jag ett par supermysiga sockor med halkskydd, ska bli sköna att ha nu när vi har så himla kallt på golvet!

Hade helst av allt velat gå och lägga mig och sova när jag kom hem efter jobbet, men det var bara att åka iväg och handla. Och sen tittade vi över till Anna som flyttar in till Baronbackarna idag! Hjälpte till och bar några lådor, och så fick vi se lägenheten. Den var lite sliten på sina håll, men jag tycker den var fin. Fast läskig, för den ligger på tionde våningen och har stora fönster! Fast fet utsikt alltså, man ser typ hela Örebro, jättefint.
Gick och hämtade Spike och sen åkte vi till Arken zoo. Vi ville egentligen köpa ett vintertäcke till honom, men de hade inget i hans storlek (som inte var snordyrt), men det blev i alla fall en reflexsele, så nu syns vi när vi är ute i mörkret!

Nu har vi käkat lite tacos, och snart är det Idol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0