Domine

Jaha, dags för grammatiktenta idag då. Känns rätt bra faktiskt. Är sällan jag är nervös inför en tenta, det finns ju alltid omtentor liksom. Det man kan, det kan man, och det man inte kan, det kan man inte. Så det så. Är hyftsat säker på att jag åtminstone har kunskaper som räcker till ett G, och det är det viktigaste.

I eftermiddag har jag min första lektion i lingvistik, alltså språklära. Det ska bli intressant, men hade ju varit skönt att slippa åka till skola en gång till idag. Hoppas att det är en rolig kurs. Det låter i alla fall som en kurs som intresserar mig.

Ikväll sen så är det sångverkstad. Blir direkt efter lektionen, det är ju i alla fall bra. Så slipper jag åka dit en tredje gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0